מחפשים חשמלאי מוסמך?
מחפשים חשמלאי מוסמך?

החלפת חוטי חשמל בדירה

במידה ואתם מתגוררים בדירה ישנה, כדאי לבדוק את תשתית החשמל ובמידת הצורך, לבצע החלפת חוטי חשמל בדירה. גלו כמה תעלה עבודה שכזו ולאחר מכן תוכלו להזמין חשמלאי מקצועי מאזורכם שיסייע במלאכת ההחלפה.

מתי נזדקק להחלפת חוטי חשמל בדירה?

נהוג להחליף את החיווט החשמלי בדירה, במצבים בהם מדובר בדירה ישנה מאוד, אשר בה מותקנים חוטי חשמל מהתקן הישן, אשר לרוב יהיו מיוצרים מבד ולא ממתכת ופלסטיק. כאשר קיימים חוטי חשמל ישנים, הם עשויים להתפורר עם הזמן, לגעת זה בזה ולגרום לתקלות בחשמל, כאשר התקלה הנפוצה ביותר היא קצר חשמלי בבית.

 

אגב, לעיתים יהיה מדובר דווקא על חוטי חשמל חדשים אך עדיין נצטרך להזמין חשמלאי מוסמך וזאת מאחר והחוטים עשויים להישרף עם הזמן בעקבות שלל סיבות. הרבה פעמים חשמלאי ישים לב לחוטי תקולים בעת החלפת לוח חשמל.

 

החלפתי חוטי חשמל בדירה

מחיר החלפת חוטי חשמל שנשרפו

מבדיקות שערכנו בקרב חשמלאים מקצועיים, עולה כי המחיר בעבור החלפת חוטי חשמל שנשרפו, עומד על 500 ש"ח בממוצע. עלות החלפת חוטי חשמל בדירה משתנה בהתאם לכמות החיווט שנדרש להחליף ובהתאם לתשתית הקיימת בדירה או בבית שלכם. המחיר הנמוך עבור עבודה זו יעמוד על 300 ש"ח, בעיקר כאשר מדובר על החלפה נקודתית והמחיר הגבוה יהיה 700 ש"ח, במקרים בהם העבודה מקיפה יותר.

 

עלות ממוצעת להחלפת חוטי חשמל שנשרפו

עלות ממוצעת להחלפת חוטי חשמל שנשרפו: 500 ₪

טווח מחיר גבוה 700 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

החלפת חוטי חשמל בבית - כיצד זה מתבצע?

בשביל להחליף את החיווט החשמלי, נדרש לפתוח את קופסאות הביקורת ואת נקודות החשמל בקירות, בתקרה ולעיתים גם ברצפת הבית ולאחר מכן נדרש לשלוף את החוטים הישנים ולהחליפם בחדשים. לפני שמתחילם בעבודה עצמה, חשוב לזכור לנתק את הזרם החשמלי מלוח החשמל בבית וזאת על מנת למנוע מקרים של התחשמלות.

 

בסיום הוצאת החיווט הקיים, החשמלאי ישחיל את חוטי החשמל החדשים ויוודא שהכל עובד בצורה תקינה. בנוסף, לאחר החלפת חוטי חשמל בבית, כדאי לבצע בדיקת הארקה וחשוב לשאול את החשמלאי האם הוא בודק זאת בסיום ההחלפה. בהזדמנות זו, נזמין אתכם לקרוא את המאמר שכתבנו על צבעי חוטי חשמל.

מחפשים חשמלאי?
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון 077-9725562

קבלו הצעות מחיר להחלפת תשתית החשמל בדירה

במידה ומתעורר הצורף להחלפה של כל תשתית החשמל, כדאי לבדוק היטב את העלויות ולבחון כמה הצעות מחיר שונות. עבודה של החלפת תשתית חשמל בדירה יכולה להיות יקרה יותר מאשר החלפה נקודתית של חיווט ולעיתים המחיר עשוי להגיע ל-4,000 ש"ח ואף יותר וזאת מאחר ובמקרים רבים נדרש להחליף באותה ההזדמנות גם את לוח החשמל עצמו. צרו איתנו קשר עוד היום ואנו נדאג שתקבלו מספר הצעות מחיר מחשמלאים מומלצים באזורכם.