מחפשים חשמלאי מוסמך?
מחפשים חשמלאי מוסמך?

התקנת גופי תאורה

השוואת מחירים בעבור התקנת גופי תאורה מסוגים שונים, החל מ: לד, פלורסט, צמודי תקרה, נברשות, גוף מנורה פשוט ואף התקנה על גבי גבס או על הקיר. קבלו עד שלוש הצעות מחיר של חשמלאים להתקנת גוף תאורה כבר עכשיו.

מהו מחיר התקנת גוף תאורה בממוצע?

בהמשך הדף תראו מחירון מלא בעבור התקנה של גופי תאורה, בנתיים רצינו לתת לך את ממוצע המחיר להתקנת גוף תאורה, המחיר נע בין 250 - 350 ש"ח, פר התקנה, במידה ותבצעו כמה התקנות במקביל, המחיר פר התקנה ירד ותקבלו מחיר משתלם יותר.

מחיר התקנת מנורה בממוצע

מחיר התקנת מנורה בממוצע: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 350 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

מחירון התקנת מנורות המלא:

ישנם לא מעט סוגים של גופי תאורה ומנורות להתקנה, החל מלד, פלורסנט, נבשרות, צמודי תקרה ועוד, ראו מחיר התקנת גופי תאורה ומנורות:

מחירון התקנת גופי תאורה

מחיר התקנת גוף תאורה צמוד תקרה

המחיר בעבור התקנת מנורה צמודת תקרה. לא כולל גוף התאורה.


150 - 250 ש"ח
התקנת ספוט לד

מחיר התקנת ספוטים בתקרת גבס כולל קידוח וחיווט שנאים. (ללא הספוטים)


80 - 120 ש"ח
מחיר התקנת מנורה חדשה

כולל חיווט והעברת חוטים דרך התקרה או הקיר. פיצול נקודה קיימת.


300 - 550 ש"ח
עלות התקנת נברשת

התקנת נברשת במקום גוף תאורה קיים.


200 - 300 ש"ח
התקנת תאורה על גבי הקיר

כולל חציבה בקיר מנקודת חשמל קרובה.


300 - 350 ש"ח

הדפס מחירון

  • ניתן לראות מחירי עבודות חשמל נוספים בעמוד מחירון חשמלאים של חשמלאים פלוס.


התקנת גוף תאורה

איזה סוגים גופי תאורה ניתן להתקין דרכנו?

הנה קצת מידע נרחב יותר על סוגי גופי התאורה, כיצד הם נראים ומהו השוני בין התקנה של כל אחד מהם:


  • התקנת גוף תאורה לד: גופי תאורה הפועלים באמצעות לד לרוב יצטרכו חיווט אל שנאי אשר משנה את הוולטים. כיום קיימים גם טכנולוגיות שונות ללא שנאי, מה שמפשט את ההתקנה והופך את התקנת גוף התאורה מלד לפשוטה יותר. תוכלו לקרוא מידע נוסף על התקנת פס לדים כאן.
     
  • התקנת מנורה צמודת תקרה: גופי תאורה הצמודים לתקרה יכולים להיות לדים, נורה פשוטה ואף התקנת פלורסנט. החשמלאי מקבע את הגוף אל התקרה ישירות וזוהי התקנה הנחשבת לפשוטה ולא מורכבת.

  • הוספת בית מנורה: במידה ואין בית מנורה קיים ויש צורך בחיווט והעברת חוט, ראשית יש לחצוב בתקרה ולפצל נקודה קיימת. לעיתים ניתן לבצע העברה של החוט ישירות מלוח החשמל - דבר אשר מצריך עבודה נוספת, כמובן שבפורטל חשמלאים פלוס ניתן לבצע גם החלפת בית מנורה.

  • התקנת גוף תאורה לתקרת גבס: ניסור הגבס והטמעת גוף התאורה מאחוריו הופך אותו לנסתר. במקרים רבים מדובר על תאורה נסתרת לרבות ספוטים או פסי לד. נפוץ לבצע התקנת ספוטים בתקרת גבס בעיקר בהנמכת תקרה למזגן ובמסדרונות.

  • התקנת גוף תאורה לשירותים ולמקלחת: השוני היחידי כאן הוא שגוף התאורה צריך להיות עמיד בפני אדים ומים. לשם כך יש נורות אטומות המתאימות לחדרי הרחצה.

  • התקנה על גבי הקיר: על מנת לחבר מנורה אל קיר יש לבצע חציבה בקיר על מנת שהחוטי יעברו אליה באופן נסתר. בדרך כלל מבצעים פיצול לנקודת חשמל קיימת ובמידה ורוצים שליטה רק על המנורה מתקינים מפסק אשר יכול לשלוט בתאורה.

  • התקנת נברשת: למעשה זהו סוג התאורה שהכי קשה להתקין, יש לנברשת משקל ולכן קיבוע שלה לתקרה צריך להעשרות עם דיבל ג'מבו תואם. בנוסף יש לבצע לה חיווט כמובן כמו שאר הנורות, לעיתים את העבודה הזו מבצע הנדימן ואחריו מגיע חשמלאי לחיבור החוטים, כמובן שיש להתייעץ מראש עם חשמלאי על מנת לדעת מה נכון לעשות.

רוצים מידע נוסף? לחצו על הכפתור הרלוונטי:

 

השוו מחירים בין חשמלאים להתקנת גופי תאורה

אחרי שהבנתם מהם טווחי המחירים בעבור כל התקנת גוף תאורה, הנה הדרך של חשמלאים פלוס לסייע לכם בהוזלת המחיר. אז ראשית דעו כי השירות שלנו ניתן בחינם וללא התחייבות. השירות פועל באופן פשוט ומהיר, משאירים פרטים או מחייגים ומקבלים בחזרה עד שלוש פניות של חשמלאים מוסמכים העוסקים בהתקנת מנורות ונורות השונות על פי אזורכם. כעת כל מה שנותר לכם לעשות הוא להשוות בין הצעות המחיר שקיבלתם ולבחור מתקין מנורות עם ההצעה המשתלמת והזולה ביותר.


איתור מתקין מנורות / חשמלאי קרוב לביתכם:

 


שאלות ותשובות בנושא גופי תאורה

האם מחיר התקנת 6 גופי תאורה זול יותר מאחד?

בוודאי, תשלמו פחות פר גוף תאורה ככל שתבצעו התקנה גדולה יותר. 6 זה בדרך כלל הממוצע בדירות חדשות.


צריך חשמלאי להחלפת מנורת לד צמודת תקרה?

אם מדובר על החלפת כל הבית או גם שנאי, כן צריך חשמלאי. אם זה רק נורה - לא חובה, רק וודאו שניתקתם את החשמל.


כמה עולה להתקין מנורת תקרה?

המחיר משתנה על פי סוג המנורה, האם יש נקודה או אין וכדומה. למעלה יש מחירון התקנת גופי תאורה מעמיק.