מחפשים חשמלאי מוסמך?
מחפשים חשמלאי מוסמך?

התקנת מונה חשמל

מונה חשמל הרי יש לנו בבית, אז מתי נרצה בהתקנת מונה חשמל משני? וכמה עולה השירות הזה? כל זה בעמוד שלפניכם, ובנוסף תוכלו לערוך השוואת מחירים כדי להוריד במחיר התקנת מונה חשמל דיגיטלי.

רק כדי להבהיר, יש לכם מונה חשמל מדובר על מונה נפרד

רק מוודאים שכולנו באותו קו, אם תלכו עכשיו לארון החשמל אתם תראו מונה חשמל. זה מונה חשמל של חברת החשמל שהוא חובה בכל בית, והוא מותקן על ידי חשמלאי של חברת החשמל ולא על ידי חשמלאי פרטי. אז למה שנרצה להתקין מונה חשמל נפרד? בפסקה הבאה.

 

מונה חשמל משני

התקנת מונה חשמל משני - מתי נצטרך?

ישנם כמה מקרים שבהם התקנת מונה חשמל משני תעזור לנו:

  • יחידת דיור: התקנת מונה חשמל ליחידת דיור הוא השימוש הנפוץ ביותר של התקנת מונה חשמל משני. זה לצורך בקרה והבנה מהי צריכת חשמל של הדיירים ביחידת הדיור.
     
  • עמדת טעינה לרכב חשמלי: רכבים חשמליים עולים בפופולריות בשנים האחרונות, במיוחד עם עליית מחירי הדלק והרצון לעבור לאנרגיה יותר זולה. אם תרצו להתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי תצטרכו להתקין מונה חשמל נפרד.
     
  • מונה חשמל מזייף: מונה החשמל שלנו בבית מזייף לעיתים קרובות מאוד. התקנת מונה חשמל משני תוכל לעזור לנו לבדוק בכמה מונה החשמל של חברת החשמל מזייף ולבוא עם הוכחות.

 

למה שנרצה להתקין מונה חשמל משני?
יחידת דיור מעקב אחרי צריכה
עמדת טעינה לרכב חשמל בבניין משותף
מונה מזייף לבוא לחברת החשמל עם הוכחות

מחיר התקנת מונה חשמל

מחיר התקנת מונה חשמל יהיה בין 400 - 500 ש"ח למונה חד פאזי. מחיר התקנת מונה חשמל תלת פאזי יהיה בין 600 - 700 ש"ח. בשני המקרים המחיר כולל את העבודה, המונה עצמו ומע"מ. מעבר לכך יש עוד כמה דברים שיכולים להוסיף למחיר התקנת מונה חשמל. צירפנו מחירון:
 

מחירי התקנת מונה חשמל

מחיר התקנת מונה חשמל חד פאזי

המחיר כולל את המונה עצמו את העבודה וגם מע"מ.


400 - 500 ש"ח
מחיר התקנת מונה חשמל תלת פאזי

המחיר כולל את המונה עצמו את העבודה וגם מע"מ.


600 - 700 ש"ח
תוספת על התקנת לוח נוסף

במקרה שבו אין מקום בלוח הקיים.


400 - 500 ש"ח
תוספת מחיר על חיבור של כמה מפסקים למונה אחד

תוספת מחיר על עבודות תשתית נוספות.


500 - 700 ש"ח

הדפס מחירון

האם ניתן להוריד במחיר של התקנת מונה חשמל משני?

בהחלט ניתן להוריד במחיר של התקנת מונה חשמל משני, יש 2 דברים שתוכלו לעשות:

  • השוואת מחירים: עקב העובדה שמחיר התקנת מונה חשמל משני הוא לא קבוע והוא נע בטווח מחירים תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר, מה שיוכל להוריד משמעותית ממחיר ההתקנה. התקשרו לצוות הטלפוני של חשמלאים פלוס או השאירו פרטים בטופס המצורף ותקבלו הצעות מחיר מעד 3 חשמלאים בעיר שלכם. ככה תוכלו להשוות ביניהם ולבחור את החשמלאי הטוב ביותר עבורכם.
     
  • לרכוש בעצמכם: תוכלו לרכוש את מונה החשמל בעצמכם במקום לבקש מהחשמלאי שיביא את המונה איתו. מחיר מונה חשמל חד פאזי יעלה בין 100 - 140 ש"ח ומונה חשמל תלת פאזי יעלה בין 170 - 230 ש"ח. שימו לב שבמקרה של תקלה האחריות לא בהכרח תהיה על החשמלאי אלא אולי על החנות, מה שיכול מעט לסבך אתכם. אם תבחרו באופציה הזו פורטל חשמלאים פלוס ממליץ על חברת ניסקו או סימס.

 

מחפשים חשמלאי?
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון 077-9725562

איך מתבצעת התקנת מונה חשמל דיגיטלי?

לפני שתקבלו רעיונות לא נכונים לראש - התקנת מונה חשמל דיגיטלי מתבצעת אך ורק על ידי חשמלאי מוסמך. יש עבודות חשמל אחרות שייתכן ואלה מביניכם שיש להם ידיים טובות יוכלו לעשות, אבל התקנת מונה חשמל דיגיטלי היא לא אחת מהם. אז מה החשמלאי יעשה? קודם כל הוא יתקין את המונה החדש בלוח ויחבר אליו את המעגלים החשמליים שאחרי הצריכה שלהם תרצו לעקוב.

שאלות נפוצות התקנת מונה חשמל משני

מה עוד רציתם לדעת על התקנת מונה חשמל ולא כיסינו בעמוד?

כמה זמן אחריות נהוג לקבל על התקנת מונה חשמל נפרד?

נהוג לקבל אחריות של שנה על התקנת מונה חשמל נפרד.


כמה זמן לוקחת התקנת מונה חשמל נפרד?

ההתקנה תיקח בין 15- 45 דקות.