מחפשים חשמלאי מוסמך?
מחפשים חשמלאי מוסמך?

מזגן מקצר

נמאס לכם שהמזגן מקצר? בפורטל 'חשמלאים פלוס' תוכלו לקבל את כל המידע שתצטרכו לפני שתזמינו חשמלאי מומלץ ומוסמך. בנוסף תוכלו להיעזר בפורטל בהשוואת מחירים מהירה על מנת לחסוך בכסף.

למה מזגן מקצר בהדלקה?

יש לכם קצר חשמלי בבית כשהדלקתם את המזגן? כאשר ישנה בעיה בחשמל מומלץ להיעזר בחשמלאי מזגנים ולא להתעסק בחשמל לבדכם מכיוון שההתעסקות בחשמל מסוכנת מאוד. ישנן מגוון סיבות למזגן מקצר, הנפוצות ביותר הן חוסר בפאזה, תקלה במדחס מזגן מקצר וחיווט חוטי החשמל. מומלץ מאוד לפני הזמנת חשמלאי לכבות את כל מכשירי החשמל 'הכבדים' בבית על מנת לוודא שאכן המזגן הוא הגורם לקצר.

סיבות הנפוצות למזגן מקצר 

סיבה פתרון
תקלה במדחס החלפת המדחס 
חסר בפאזה הגדלת הפאזה
כבל תקול החלפת הכבל 

כמה עולה תיקון מזגן מקצר?

לרוב, תיקון מזגן מקצר יהיה 315 ש''ח בממוצע. התיקון הנפוץ ביותר הינו תיקון הקבל וטווח המחירים שלו נע בין 280 - 350 ש''ח. כאשר ישנה תקלה אחרת כמו למשל תקלה במדחס, המחיר יהיה גבוה יותר והוא תלוי בעיקר בסוג המזגן. יש לציין שבמידה וישנם עוד עבודות אותם צריך לבצע חשמלאי כמו התקנת נקודת חשמל לדוגמא, המחיר עשוי לרדת.

 

מחיר ממוצע לתיקון קבל במזגן מקצר

מחיר ממוצע לתיקון קבל במזגן מקצר : 315 ₪

טווח מחיר גבוה 350 ₪

טווח מחיר נמוך 280 ₪

 

למה מזגן מקצר אחרי רבע שעה או כמה דקות?

לרוב, כאשר מזגן מקצר אחרי כמה דקות זו תהיה תקלה ברכיב אלקטורני במזגן. הסיבה לכך צריכה להיבדק על ידי חשמלאי מוסמך על מנת לדעת את הסיבה לקצר. זה יכול לקרות בגלל 3 סיבות עיקריות:

  • בלאי - לאחר כמה שנים עם המזגן נוצר בלאי למזגן, בלאי זה יכול לגרום למגוון תקלות ברכיבים האלקטרוניים של המזגן וזה יכול לגרום למזגן לקצר.
     
  • כבל מאריך - סיבה מאוד נפוצה היום של מזגן מקצר היא כבל מאריך תקול, במידה והמזגן שלכם מחובר כך, היינו ממליצים לנסות לחבר כבל מאריך אחר על מנת לשלול את האופציה שזו הסיבה לקצר.
     
  • שקע תקול - גם שקע תקול יכול לגרום למזגן לקצר, החלפת שקע תקול אינה פעולה מסובכת אך היא מצריכה ביקור של חשמלאי מוסמך.
     
  • עומס חשמל - מזגן הינו מכשיר הצורך הרבה חשמל ולכן מומלץ להתקין נקודת חשמל למזגן נפרדת (חד פאזית או תלת פאזית) ובכך למנוע קצר בעקבות עומס חשמל.  

איך מזגן מקצר ללא הפעלה?

יש מקרים בהם מזגן מקצר ללא הפעלה, לרוב מקרה זה קורה כאשר לוח המזגן תקול, גם כאשר המזגן כבוי והלוח תקול זה יכול לגרום לקצר בכל הבית. סיבה נוספת למזגן מקצר כאשר הוא כבוי זה כשהשקע והתקע תקולים או שהחיווט שלהם תקול והם נוגעים אחד בשני, כאשר זה קורה הם בעצם סוגרים מעגל ומקצרים את כל החשמל בבית.

 

מזגן מקצר

השוואת מחירים עושים ב'חשמלאים פלוס'

בפורטל חשמלאים פלוס משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מחשמלאים מומלצים ומוסמכים. כל שעליכם לעשות על מנת לקבל הצעות מחיר לתיקון מזגן מקצר הוא להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל במהירות הצעות מחיר שונות מחשמלאים מומלצים בעיר מגוריכם. מה שישאר לכם לעשות הוא לבצע השוואת מחירים בין החשמלאים ולחסוך בכסף! 

 

מחפשים חשמלאי?
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון 077-9725562

מה הסיבות למזגן מקצר בחימום?

הדלקתם את המזגן על מצב חימום וקפץ לכם החשמל בבית? לרוב יהיה מדובר בטרמוסטט תקול או בכבל תקול. במצב זה תצטרכו להיעזר בחשמלאי על מנת לפתור את התקלה. בעת הזמנת החשמלאי רצוי להגיד לו שהמזגן מקצר את החשמל בבית על מנת שיוכל להביא איתו את הכלים המתאימים.

 

מזגן מקצר בחימום

למה מזגן מקצר בגשם?

יורד גשם בחוץ ופתאום המזגן מקצר? ברוב המקרים זה יקרה כאשר בחוץ יהיה כבל חשוף שנרטב, החוט לא חייב להיות חוט שקשור למזגן, הקצר יכול להיגרם גם מגוף תאורה שיש לו חוט שהוא חשוף ועובר במעגל החשמלי שדרכו פועל המזגן. במידה וראיתם חוט חשוף שנרטב, מה שתוכלו לעשות באותו רגע הוא לכסות אותו ולקרוא לחשמלאי שיטפל בתקלה. אין לגעת בחוט מכיוון שישנה סכנה להתחשמלות.

מה כן תוכלו לעשות כאשר מזגן מקפיץ את החשמל?

לרוב, לא תוכלו לעשות הרבה כאשר מזגן מקצר מכיוון שכאשר מדובר בתקלה הכרוכה בעבודות חשמל יש להזמין חשמלאי מוסמך על מנת לא ליצור נזק ועל מנת לא לסכן את חייכם. למעשה, הדבר היחידי שתוכלו לעשות הוא לנסות להבין האם המזגן מקצר.

 

מחפשים חשמלאי?
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון 077-9725562

איך תבחרו חשמלאי מומלץ? 

ישנם כמה דברים חשובים שצריך לבדוק לפני בחירת חשמלאי. אלו החשובים ביותר:

  • תחום ההסמכה - לכל חשמלאי יש הסמכה שונה, לכן חשוב לבדוק את תחום המומחיות של החשמלאי לפני הזמנתו, תחום החשמל הינו תחום רחב עם מגוון הסמכות שונות. 
     
  • רישיון - חשמלאי מוסמך הוא בעל רישיון לעסוק בתחום. לפני הזמנת החשמלאי יש לבדוק האם החשמלאי הוא בעל רישון לעסוק בתחום החשמל. 
     
  • ניסיון - רצוי לבחור בחשמלאי בעל ניסיון וותק בתחום החשמל. לרוב, חשמלאי מנוסה וותיק יגבה סכום גבוה יותר, לכן חשוב לבדוק האם באמת חשוב להזמין חשמלאי מנוסה על מנת שיפתור במהירות את התקלה במזגן מקצר.
     
  • ביקורות - בעת קבלת שם החשמלאי מומלץ לחפש את שמו ברחבי האינטרנט ולקרוא קצת ביקורות והמלצות על מנת לוודא שאכן אתם עושים את הבחירה הנכונה.
     
  • מחיר - בקשו הערכת מחיר על מנת שתוכלו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנת חשמלאי.