מחפשים חשמלאי מוסמך?
מחפשים חשמלאי מוסמך?

התקנת מפסק פקט למזגן

מה זה מפסק פאקט ומה תפקידו?

זהו למעשה מפסק הגנה מיוחד שמיועד למוצרים בעלי הספק גבוה, מה שמכונה גם בשם, נקודת כוח. תפקידו הוא להפסיק את זרימת החשמל אל המנוע, במקרים בהם מתבצעת עבודה של חשמלאי מוסמך או טכנאי מזגנים. מפסק פאקט מקבל חשמל ישיר ונפרד מלוח החשמל והוא חיוני לשמירה על הבטיחות ומניעת התחשמלות.

 

התקנת מפסק פאקט

​מחיר התקנת מפסק פקט למזגן

המחיר בעבור התקנת מפסק פקט למזגן נע בדרך כלל בטווח שבין 600 ל-800 ש"ח. המחיר כולל את ההתקנה והחיווט הנפרד בלוח החשמל וגם את המפסק עצמו. במידה ומדובר במספר התקנות או עבודות במקביל כמו התקנת נקודת חשמל למזגן או התקנת קונטקטור, ייתכן והמחיר יהיה זול יותר.

 

מחיר ממוצע להתקנת מפסק פקט למזגן

מחיר ממוצע להתקנת מפסק פקט למזגן: 700 ₪

טווח מחיר גבוה 800 ₪

טווח מחיר נמוך 600 ₪

האם יש חובה לבצע התקנת מפסק פקט למזגן

בשנים האחרונות נכנס תו תקן חדש אשר מחייב התקנה של מפסק פאקט. מלבד העובדה שמדובר בפעולה חשובה ובטיחותית שמגינה על טכנאי מזגנים או החשמלאי שמגיע לבצע שינויים או תיקונים, אלא מדובר למעשה מדובר בפעולה הכרחית לצורך מימוש האחריות על המזגן. כלומר חלק מהחברות בתחום המזגנים, מחייבות התקנה של מפסק כזה ובמידה ותחליטו לוותר על התקנתו, ייתכן והאחריות שלכם תבוטל.


מחפשים חשמלאי?
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון 077-9725562

מפסק פקט למזגן חד פאזי או תלת פאזי

איך יודעים לאיזה מזגן נדרש להתקין מפסק פקט? האמת היא שייתכן והמפסק יתאים למזגן חד פאזי אך גם לתלת פאזי והדרך לדעת זאת היא על ידי בדיקה של הגדרות היצרן. בדרך כלל יהיה רשום גם את הסוג הספציפי הנדרש ואנו ממליצים לבחור במפסק איכותי אשר מוגן בפני מים ומתאים לשימוש באזור חיצוני בצמוד ליחידה החיצונית של המזגן.

זקוקים להתקנה של מפסק פאקט? השוו מחירים

לפני קבלת ההחלטה הסופית אודות הגורם שיבצע את ההתקנה, אנו ממליצים לכם לבחון מספר חלופות. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי בדיקה של מספר הצעות מחיר שונות. השאירו פנייה כאן באתר ואנו נדאג שעד 3 חשמלאי מזגנים שונים יצרו איתכם קשר בהקדם.

שאלות על חיבור מפסק פקט למזגן

מי אחראי על חיבור פאקט למזגן?

מי שאחראי על ההתקנה וחיבור המפסק הוא חשמלאי מוסמך מאחר ומדובר בעבודת חשמל לכל דבר ועניין.


אני זקוק להחלפת מפסק פקט קיים, האם תוכלו לעזור לי?

בהחלט. ניתן לקבל מענה גם בעבור החלפה של מפסקים תקולים בחדשים.